سپهر پورشيرازيسپهر پورشيرازي، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

سپهره آسموني

من و تو و كتابها

1393/12/20 4:57
نویسنده : مامان نرگس
569 بازدید
اشتراک گذاری
 👦👦👦👦👦👦👦
 
سپهرم٢٠/١٢/٩٣
 
من و تو و كتابها
 
 
يا عالم...
 
 
روز ها ميگذرد و تو هر روز با كنجكاويه بيشتر كتابهايت را زيرو رو ميكني.
 
من ميخوانم و تو سرا پا گوشي از اول تا آخر.
 
و ذوق گوش دادن تو مرا بيشتر به وجد مي آورد كه برايت بخرم.
 
 

 

باران مي باريد...
هوا سرد بود...
اما رفتم،يه عالمه برات خريدم و مطمئن بودم كه تو گوش ميدي و من بيشتر و بيشتر خوشحالت ميشم.
تو و كتاب دوستيد...عشق ميكني...كتابها برايت مقدسند...
و من در برابر اين همه فهم سكوت ميكنم...خوشحالم از تو.
كيسه هاي كتاب را من پُر ميكردم و ليست را خط ميزدم.
 
 
 
 
تا خانه دويديم، من و تو و كتابها😍😍😍
  با چه ذوقي كتابها را ميگذاشتم در كتابخانه ات ،خدا ميداند
خدايا شكر براي همه چيز❤️
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)