سپهر پورشيرازيسپهر پورشيرازي، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

سپهره آسموني

اولين دندان تو

1390/4/23 5:35
نویسنده : مامان نرگس
276 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
👦👦👦👦👦👦
 
و صدف دهانت خود را به من نشان داد...
 
اينقدر با تو بودم كه فقط خود را به من نشان داد...
 
خدايا فرزندم سالم است،جگر گوشه ام سالم است...
 
مهربان ترين،مرا مورد لطف خود قرار دادي...
 
چقدر زود آمد...
 
آمد تا خنده هايت را شيرين تر كند.
 
تلفن رو برداشتم و به همه خبر دادم ،پسره سه ماه ي من...
 
یک مروارید دیگر؛
 
این بار از بالا,
 
چه خوشبوست این صدف...اخ که عطر دهانت مستم میکند...از خود بیخود میشوم
 
پر میکنم ریه هایم را و دمی عمیق...........کاش باز دمی نبود...
 
میخواهم بویش را ثبت کنم...کسی میداند کجا؟؟!
 
کاش در خاطرم بماند...
 
٤مرواریدت را دوست دارم...لبخندت زیباتر و زیبانر از پیش شده زیبای من
 
عاشقم...بی حد و مرز
 
خدایا به تو میسپارمش
 
 
اضافه ميكنم:تو در كمال ناباوري هيچ وقت مرا با صدف هايت گاز نگرفتييي...عزيزكم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)