سپهر پورشيرازيسپهر پورشيرازي، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

سپهره آسموني

حمايتت ميكنم،تا زنده ام حمايتت ميكنم

1392/7/8 16:22
نویسنده : مامان نرگس
183 بازدید
اشتراک گذاری
تعريفي دارم ميخوام براتون بتعريفم، سپهر رو ديروز بردم پارك،مثله اكثره روزهاي هفته. يه دختر بچه يه گوشه گيرش اورده بود و دعواش كرده بود. از دور نگاهش ميكردم،كه يك دفعه ديده،به حالت خيلي مظلومانه ايي داره گريه ميكنه. دويدم طرفش،بهم گفت،مامان منو دعوا كرد. رفتم باهاش دخترو پيدا كردم،گفتم چرا پسره منو دعوا كردي،مگه كاري كرده بود،گفت نه ،ببخشيد. خلاصه سپهر خيلي براش جالب و به يادموندني شد اين دفاع من. هم براي مادرجونش ،هم براي فرشيد گفت: مامان ،مواظبه منه. خيلي براش مهم بود اين ماجراي كوچيك . با تمامه سعيش برا همه تعريف ميكرد و ميگفت مامان مواظبه منه. برا من خيلي جالب بود،كه حمايته من براش اينقدر مهم بوده
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)