سپهر پورشيرازيسپهر پورشيرازي، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

سپهره آسموني

اولين جلسه كلاس مادرو كودك پرورش

1392/7/11 23:07
نویسنده : مامان نرگس
143 بازدید
اشتراک گذاری
كلاس هاي مادرو كودك نرگس و سپهر ماماني،نميدوني من چقدر اين كلاس ها رو دوست دارم، پا به پات بچگي ميكنم،پا به پات بازي ميكنم،براي خونه ي تو كلي بازي ياد ميگيرم،خلاصه كلي روحيه ميگيرم،كه كناره تو ام و با تو تفريح ميكنم. مادر جان ،پسرم تو با اينكه با جيغ هاي پي درپيت واقعا منو ددي رو خسته كردي،ولي،براي من شيريني و باهوش،تو شيريني چون شادابي و شوره زندگي از نگاهت پيداست. از كلاس برايت بيشتر بگويم. اول با همديگه ورزش كرديم،با يه شعره شاد،ورزش كرديم،بعد عمو زنجير باف بعد ما گليم ما سنبليم،بعد بعد با خمير و فلش كارت شروع به بازي كرديم جهت شناخته اجزا صورت. بعد از آن با بازي با توپ و مكعب شروع كرديم به شناخت مجزا كردن اون ها. خلاصه من بعد از عوض كردنه ٤كلاسه خلاقيت،واقعا از اين كلاسه تو راضي بودم،و كلي كيف كردم. مدير مجموعه ي پرورش ،آقاي مجتبائي واقعا مديره باتجربه و با اطلاعي هستن. و كلاس ها را به خوبي مديريت ميكنن.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)