سپهر پورشيرازيسپهر پورشيرازي، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

سپهره آسموني

پسركم ،تو جونمي

1393/1/6 5:13
نویسنده : مامان نرگس
146 بازدید
اشتراک گذاری

مامانكم ماماني،عزيزم،جونم.

چقدر كودكي ات را دوست دارم. چقدر با تو بودن برايم لذت بخش است.

مادر كوچكه من چقدر سخت است روز به روز فاصله گرفتنه تو با يك نوزاد.

و من هنوز از توزادي تو سير نشدم.

از اينكه در آغوشه خودم به خواب ميروي خوشحالم.

از اينكه هنوز ميتوانم در آغوشم جايت دهم خوشحالم.

از اينكه ميدانم كه اين روز ها گذاراست. و خيلي زود ميگذرد ،خوشحالم. چون سعي ميكنم ببشتر لمست كنم.

سپهرم آرام باش.خوب باش. دنيا جاي خوبيست.

پسرم وقتي به من مي گويي جونمي،آرامشي ميگيرم كه قابل تصور نيست.

وقتي ديگران را بغل ميكني،ودوستداري خوشحال ميشوم و ميفهمم دوست داشتن را درك كردي.

خدايا كمكم كن ،هر روز مادره بهتري باشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)